Edos123 _annee bende 31 haftalığım karın ağrısı değilde gece sürekli uyanıyorum 2 saatte bir saatte bir hep uykularım bölük yaa sinir olmaya başladım hiç uykum gelmşyor sonra da sabah kamyon geçmiş gibi uyanıyorum
Papatyam27 _annee 35+5 olduk bi sıkıntı yok şükür ama sağa sola dönmek beni zorluyor bide yataktan kalkmak 🥹
ParodiMom 35+5 tükenmiş durumdayım ağrılarım geçmiyor belim sırtım bacaklarım 😑 7 yaşında bi kızım daha var onun ihtiyaçları evin işi gücü okul mesakketi derken kendimi akşam yatağa ölü gibi atıyorum son iki hafta ya sabır diyorum
Esracmm Edos123 merhaba 36+1 im bende uyuyamıyorum 2 saate bit uyanıp bazen 1 saate bir uzun uzun uyuyamıyorum sadece sorun bende sanıyordum 🤣 vücudumuz bebegimize mi hazielaniyor acaba🤗🤗
Elifttk _annee 31 +4 ıkızler ne tarafa dönsem o tarafıma toplanıyorlar agrı degıl resmen yanıyo yan taraflarım sureklı wc ye gıtmek yatakda donemıyorum 4 buçuk yaşında kızım var onunla ılgılenmek ev iş güç derken gece sureklı uyanıyorum
Papatyam27 umrumdadegil ay sen doğurdun dimii 🥹 vallahi 33 gittim en son dönmemişti popoyla oturuyordu sanırsam böyle oturmaya devam edecek benim bebe sezeryen olurum diye düşünüyorum 🥹😊
umrumdadegil Papatyam27 evet doğurdum çok şükür 😌döner kız belki belli olmaz daha var zamanı 😂bence anlaşılıyor döndüğü
Papatyam27 umrumdadegil ay bilmiyorum Salı günü gidicem bakalım kontrole ama sanırım normal doğum yapamam gibi geliyor bilmiyorum tabi ama sezaryen olurum kesin 😅
umrumdadegil Papatyam27 sağlıkla gelsin de yeterki hiç önemli değil doğum şekli gerçekten doğumumda daha iyi anladım bunu🥲 pek iyi geçmedi benim doğumum malesef 😥 iyi çok şükür Şubat’ın 1inde doğum yaptım 🥰🥰
Sumeyye42 34+4 vajına üstünde aşırı ağrım oluyor oturup kalkarken birde göğüsümün alt kısmı sanki kırılıyormuş gibi ağrılarım olmaya başladı artık günlük hayatım zorlaşmaya başladı biraz yorgun hissediyorum kendimi 🥲
Papatyam27 umrumdadegil kesinlikle öyle ya sağlıkla gelsin hepsi 🥹 hadi ya şimdi iyisinizdir inşallah 🙏🏼