Damlakkgl ben varım şuan ki pişmanlığım keşkelerimi bi bilsen belki de icmezsin. Şöyle söyleyeyim kısacası ben ilk çocuğumda içtim hicbirsey olmadı gizli saklı içiyordum kimse görmeden 3 5 10 arttığı da azaldığı da oluyordu ona bisey olmadı gayet sağlıklı oldu hatta şuan 6 yaşında kolay kolay hasta olmaz antibiyotik ne bilmez . Ama 4 aylik bebeğim var ve ablasına bisey olmadı buna olmaz diyerek kendimi kandırdım içtim bırakamadım strese girdikçe bırakmak içim daha çok içtim yemeklerden sudan tiskindim bu lanet sigaradan tiskinmedim sonuç bebeğim de bibrek genislemesi var ve giderek artıyor belki de birgun ameliyat olacak belki büyüyünce benden nefret edicek belki ben sebep oldum bilemiyorum ama doktorum sagolsun çok iyi bir insan kendini suçlama hasta olacaksın diye içmeyenlerin bebeginde de oluyo diyo ama maalesef ki bu teselliler beni avutmuyor. Hemen bırakmalısın birsey olmaz deme olabilir buna emin olamazsın. Falanca içti bebeği saglikli deme seninkini kimse bilemez bünyeni kimse bilemez umarım sağlıkla kucağına alırsın ama ben ettim sen etme bunu yavruna başarabilirsin inan daha sonra daha cooooook üzülüyor insan . Biz bugün girdiğimiz bi test vardı bobrek için onun sonuçlarını öğrendik 1 yaşına kadar yakın takip edilecek sonra ameliyat olup olmayacağına karar verilecek önümüz çok uzun ve beni neler bekliyor bilmiyorum kardeşim ama nolur bırak biliyorum zor ama yapabilirsin başarabilirsin lütfen birak