İlk gebeliğimde bırakmıştım 2. Gebeliğimde bırakmayıp kullandım kullanmaya devam ettim bişey olmadı kafasıyla. Bebeğim oldu 35-40 günlükken ciğerlerinden dolayı yoğun bakımda yattık hala kendimi suçlarım. Rabbim kimseye yaşatmasın Tavsiyemdir bırakın içmeyin bebeğiniz için zamanında bende yapsaydım keşke ama bize zararı olan bişey bebeğe nasıl zarar vermesin? Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin 🌼