2lokummannesiii _ruyaninannesi_ oğluşum uyudu. Minik kızım mızıklıyor hala😂ayağımla beşiğini hafif sallıyorum 😂
_ruyaninannesi_ 2lokummannesiii daha çok salayacan bn bı saat tir kızımı uymaya çalışıyor um yok uymuyor 😂
sedefyrs1101 Yapamadım ki şöyle ikisini uyutup keyif 😅 Bizle beraber yatıyorlar aynı saatte oyüzden ayaktalar daha iki oğlum da 😇
_ruyaninannesi_ sedefyrs1101 ay bütün gün beni yiyip bitiriyor lar gece uymasalar kesin kafayı yerim o yüzden elimden geldiğince 10da uyumalarini sağlıyorum
sedefyrs1101 _ruyaninannesi_ Birinin ağlamasına ötekinin de uyandığını düşün 🤣 Ben 10 da yatırsam bütün gece içimden geçerler 😀 Düzelicez İnşallah be delirmeme ramak kaldı ama napim canları sağolsun 🥰
Pofidik123_ _ruyaninannesi_ 20 haftalık kızım karnımda bütün gün uyudu hareket etmedi şimdi uyandı sabaha kadar nöbetteyiz 😂