Merhaba. Ben de 8+2 deyim ve bugün kanamam oldu. Geçen hafta kalp atışını duymuştum ama bugün kanama sonrası duyunca göz yaşlarımı tutamadım. İğne yaptı ve progestan verdi. Yatmana gerek yok dedi ama yarın kendi doktoruma gideceğim. İşim gereği sürekli ayakta çalışıyorum çok tedirginim. İnşallah hepimizin kanamaları normal yerleşme kanamasıdır Rabbim kimseyi bebeğiyle sınamasın 🤲🏼