Dlnshn02 Merhaba, 5+2 günlük hamileyim bugün kırmızı renkte kanamam oldu herhangi bir ağrım falan yok ama çok korkuyorum. Progestan ve prolutan yaptım. Daha önce böyle olan var mı 😔
Seymaorhan-88 Dlnshn02 merhaba benim de 6+1 de oldu ki bu hafta idi ful kanamam oldu hatta ilk gün aşırı yoğundu ama şimdi baya baya azaldı ancak kalp atışını duyamadık inşallah salı günü tekrar gideceğim o zaman 7 hafta olmuş oluyor umarım duyarız bol bol su için ve dinlenin bende korkuyorum ama kalbimi ferah tutmaya çalışıyorum umarım sağlıkla kucağımıza alırız meleklerimizi
Esraagunes Dlnshn02 kızlar geçen hafta bende 5 haftalıktım geldi doktora gittim iğne verdi düşük riskin var dedi aradan bir hafta geçti yine kan geldi bende korkuyorum yarın gideceğim doktora
demetemre51 Esraagunes miktarda onmli canm bnde yasadim ikizlerimde bolca yattim yatak istirati cok faydalı tabi kanama miktarı ve rengi de onmli
demetemre51 Bence en kisa zamnda doktoruna gözükmeni tavsiye ederim dusuk tehlikesiyle de karış karşıya olabilirsn onlem alırsın canm geçmiş olsn
Esraagunes demetemre51 yoğun gelmedi ama iç çamaşırıma kırmızı kan geldi bugün de kahve lekeler geliyor ama benim aptallığım doktor yat dedi ben kalktım evi süpürdüm kan geldi çok pişman oldum
demetemre51 Esraagunes yatt kuzum nere batarsa batsin kahve lekeler eski kanama ama kirmizi yeni kanama alanındn kaynakli oluyor korkma ama yatt ayaginin altına yastik koy wc ye klk elinden geldikce bi sure em azindam bebek buyusun yerlessin temizlik hersey olur sem dikkat et
Esraagunes demetemre51 elimden geldiğince dikkat ediyorum zaten hemen yorulduğum için hemen uzanıyorum pek oturamıyorum hamileliğimi öğrendiğim günden belli rahminde hep ağrı var zonkluyor 😂
demetemre51 Esraagunes ağrı hep oluyor kuxm bn şuan 13 e girincem hergn sancı oluyor buyuyor ya rahîm
Sedaaekm Benim de 5+4 de lekelenmem oldu doktorumu aradım ekstra iğne takviyesi verdi daha sonra bişey gelmedi ama olabilen şeylermiş bunlar strese kapılmamak lazım😕