Ebbruc Bugün 10.günümdü neredeyse görünmeyecek kadar silikleşti testler. Yarın kan versem mi acaba ? 2 gündür akıntım var . Adetin gecikmesini bekle diyenler için söyleyeyim en son 24 aralıkta adet oldum o yüzden beklenen adet tarihim yok
Hera4828 Ebbruc Öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun inşallah her şey istediğiniz gibi olur 🥰🤲🏻 bence bekleyin çok zor beklemek biliyorum ama 15. Gününüzde geçsin naçizane fikrim
Cerenia Ebbruc merhaba dün ovitrelle 10 gunumde dayanamadım beta HCG testi verdim 0.2 çıktı tutmamış demek değil mi
Tugcecimbisn Ebbruc benim 11. gün negatife döndü 12. gün silik çizgi 13. gün kan verdim 6.38 le öğrendim
Ebbruc Tugcecimbisn kafam çok karışık beklesem mi kan versem mi diye ama beklicem heralde olmadı çarşamba günü vereyim kan
Muhammedarasannesi Ebbruc yarında bır test yap pozitif görürsen git görmezsen 12 13 gunde gıtmenı tavsiye ederim
Ebbruc Muhammedarasannesi öyle yapayım tamam, hepsini ilk idrarla yaptım sabah bugün çok zor görünüyo zaten yarında bakayım dediğin gibi öyle gideyim
Ebbruc Alyaa38 inşallah tutar 🥰 benim 10.günümdü bugün kasıklarımda ara ara batmalar var bide akıntım başladı 2 gündür umutluyum ama bakalım hayırlısı olsun
Alyaa38 Ebbruc inşllh canım benim bu 3. cü tedavim olucak inşllh tutar kullandığım ilaçlar çok ağır geliyor artık bi kzıım var inşllh ikinci nasip olur
Ebbruc Alyaa38 evet maalesef. Ben oğlumu kaybettim bide 5.5 ay önce. Çocuk yapıp yapmamakta çok kararsızdım, istemiyodum daha doğrusu uzun bi süre ama böyle de kendimi mahvediyorum. En iyisi yapmak dedim şimdi de belirsizlik, beklemek yoruyor
Alyaa38 Ebbruc başın saolsun canım benim kızımda 5 yaşında 2 senedir tedavi oluyorum ama sonuçsuz kalıyor artık bi kardeş istiyor hakkımızda hayırlsı olsun inşllh allahım sanada nasip eder bir evlat🤲🏻🤲🏻
Alyaa38 Ebbruc femera kullanıyomusun canım sende ben suan gonalf 900 iğne kullanıyorum yumurta oluşturmak için