Doktordan çıktım şimdi nstde sancı cıkmadı tahlller ve ultrasonum da gayet iyiymiş , doktor bey bi sorun olmadıgını söyledi sanıcımın nedeni ile ilgili bişi demedi , kasılmalarda bebek büyüdüğü için artık normal dedi 2 hafta sonraya tekrar nst randevusu verdi