balarisiiii benimde 30 hastalıkken başladı bazen çok sık sık, yorgun olduğum zaman daha çok oluyor, ama nst sanci çıkmıyor. Bu kasilmalar normalmış tabikide her 2dk yaşanmıcak şekilde, hatta onun için hastane ye gidip doktorum anlattım. Bebeği çok büyüdüğü için yer az kalıyor, her şey yolundaymış, şu anda 35 teyim olmaya devam ediyor.