Bume her hastalık için bu böyle ve her ilacın bir yan etkisi var. Sizin yaklaşımınız o zaman her hastalığa boyun eğip ilaç kullanmayalım mı? Düşücekse progestan kullansan da düşer. İlk bebeğime tüp bebekle hamile kaldım o zaman tüp bebekte yapmayıp sonsuza kadar beklese miydim?