Bume bazılarında yan etki oldu diye herkeste olacak değil zaten. Tekrar dediğim gibi doktor bebeği ya da anneyi riske atacak bir şey olsa bu ilacı vermez ve zaten organik besleniyorum fazlasıyla da dikkat ediyorum. Allaha sığının diyorsunuz da eğer allah yazmışsa ilacı kullansan da gelecek kullanmasan da gelecek. Boş yere burada duyduğunuz ya da okuduğunuz şeylerin korkularını gebelere salmayın. Biliyorsunuz ki zaten her şeyden tetiklenen ve korkan yapıya sahip oluyoruz hamilelikte. Bu ilacı kullanmak zorunda olan hamile anneler var peki onları düşünüyor musunuz? Siz kullanmıyorsanız kullanmayın kullanana da korku salmayın.