rumeysa_mom polikistik geçen birşey değil yalnız. Ben doktoruma sormuştum bu geçen birşey değil sadece belirtileri diyeyim onu hissetmezsin demişti. Mesela adet duzensizligim vardı o düzenli olur dedi. Kilo en büyük düşman maalesef 2 kilo bile aldığımda adetlerim düzensizlesiyor hemen. Ben ileri derece pcostum bir de amh tahlili 15 e yakın çıkmıştı üst sınır 5 bir de 🥲 sivilce, tüylenme, adet düzensizliği ve bu ara kilo sıkıntım var doktorum hiç ilaç vereyim pcos gitsin demedi. Hamile kalmak için adetlerimi düzene sokmak için 3 aylık ilaç kullandım 3. Ay gittim yumurta geliştirici hap kullandım daha sonra yumurta kendisi catlamayinca iğne ile çatlatmisti o zaman hamile kalmıştım. Yani pcos olanlar için hareketli yaşam önemli biraz ve yediklerimize dikkat etmemiz gerekiyor çünkü insülin direncimiz olabiliyor 🥲 ama soğan kürü iyi geliyor diye duymuştum ben denemedim hiç farklı bir sıkıntım olduğu için nöroloji doktorum önermiyor bu tarz şeyleri pek