rumeysa_mom bende de bekarlığımdan beri vardı … ama sonrasında hatta evlendikten sonra öğrendim ki en büyük düşmanı doğum kontrol hapları … asla tedavi etmiyor uyuşturma etkisi gibi bir yok olup bir ortaya çıkıyor ! Benimki kiloma bağlıydı ve anne karnından beri olan kistlerdi doktorum kilo vermemi söyledi halbuki o kadar kilomda yoktu ama bunun doğum kontrol hapıyla değil sağlıklı beslenme ile uzun süre kaybolacağını ve artık direnç göstermeyeceğini söyledi . Tamam dedim ve bismillah yeşil beslenmeye özellikle “ badem , ceviz , avokado” bu üçlü hayatıma girdi zaten abur vücut paketli gıda tüketen biri değildim ama karbonhidrat ağırlıklı besleniyordum neyseeeeeeee sonrasında 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim 😉 9 aydır olmayan hamilelik 2 ayda olmuştu 🤲🏻🌸💖 şimdi kızıma kavuşmaya son 4 hafta kaldı 🤲🏻 size tavsiyem uzak durun doğum kontrol haplarının zararları o kadar çok ki …
Hormonal bozukluklar , depresyon , beyinde uyuşukluk , hep bir karamsarlık., kimisinde kilo verememe …vb