obirannea pinaarrylmz adet tarihim göre şuan 8+3 sanirin ama geç döllenme oldugu için 7 haftalık gözüküyor ve duymadım daha
Tugba1133 obirannea canım ben de adet tarihime göre 8 haftalık gözüküyorum ama 7 haftalık görünüyor ultrasonda bu normal mi doktora sordun mu
obirannea pinaarrylmz bir sorun yok dedi geç döllenme dedi kesenin. Etrafında kanama vs yok dedi böyle olabiliyor normal 2 hafta sonra tekrar gel dedi
obirannea Tugba1133 evet hatta ben üzüldüm bebek te görünmüyordu kalp atışı da yoktu doktor normal geç döllenme dedi kese de normal gözüküyor dedi 2 hafta sonra gel dedi
_ozlmm pinaarrylmz 6+4 iken bebek ve kalp atışını duyduk adete göre 7+6 haftalık ama dün kontrol de 8+2 çıktı bir iki gün önde gidiyor