Daisykck doktorumdan çok memnunum eli çok hafifti güzel bir doğumdu ama hastane günler öncesinden sezeryan günü verilmesine rağmen beni farklı bir servise yatırdı ne gelen var ne giden bebeği yenidoğana aldılar Sütümü sağmam gerekti soran bile olmadı yenidoğana bir indim ki 40 küvez hepsi dolu bütün bebekler mi solunum sıkıntısı yaşıyor? Medicanaya asla güvenmiyorum artık