Zararsiz01 kilosu iyiymiş çok şükür bu çok sevindirici bir haber. Ablamın arkadaşı 35+1’de yapmış küvöze almamışlar, sağ salim kavuşuruz inşallah evlatlarımıza. 🙏🏻
Ben de çok korkuyorum inanın sizi de çok iyi anlıyorum. Bekler belki annesi sancıları açılmaları olup bekleyen bebekleri okumuştum burada beklemezse de kilosu iyiymiş, Allah içimize ferahlık versin. 🙏🏻