Merhaba, herkese iyi hafta sonları. 🌸
Son aylarda yaşadığımız bazı aksiliklerin üzerine bir de amniyon sıvısında bir miktar azalma olduğunu öğrendik. 15 olması gerekirken 13 ölçüldüğü söylendi.
Çarşamba günü 37+2 olarak sezaryen planlaması yapıldı. Enfeksiyondan kaynaklı 31.haftada ciğer geliştirici iğne yapılmıştı her ihtimale karşı. Merak ve endişe ettiğim ise bebeğimin küvöze girme ihtimali.
Tabii ki ileri haftalarda da girebiliyor ya da önceki haftalarda hiç girmeyebiliyor ama yine de çok endişeliyim. 37.haftada doğum erken mi sizce? Bu haftada doğum yapanların veya bilenlerin yorumuna çok ihtiyacım var..
Deneyimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyor olacağım şimdiden çok teşekkür ederim. 🙏🏻