yenianne57 MMerve34 evdeyim gitmedim henüz ablam sancın 5 dk da bir 3 dk da bir olunca git şimdi gitsen doktorun da gelmez dedi egzersiz yürüyüş yapıyorum evde
yenianne57 MMerve34 dün akşam doğum yaptım belime de sancı girince dayanamadım acilden giriş yaptım kontrole gittim açılmam olmuş yatış yapıldı ve doğum oldu🙏🏻🥰
yenianne57 _ruyaninannesi_ dün akşam doğum yaptım belime de sancı girince dayanamadım acilden giriş yaptım kontrole gittim açılmam olmuş yatış yapıldı ve doğum oldu🙏🏻🥰
Anonim1m yenianne57 sancınız nasıldı aralıklı mıydı benimde var ama anlayamıyorum Çarşamba suni sancı verecekler çok korkuyorum
MMerve34 yenianne57 Allah analı babalı büyütsün canım maşallah bizde tık yok halen 39+2 olduk bekliyoruz kaçıncı haftanda doğum yaptın kaç cm açıklık vardı yazarmısın
yenianne57 Anonim1m evet aralıklıydı ama geldiği zaman yatsam geçmiyor otursam geçmiyordu nefesimi kesiyordu geçince rahattım ,en son belime de ağrı girdi artık hiç dayanamadım makata da baskı oldu öylelikle gittim sancım çıkmadı ama açılmam vardı