yenianne57 Kızlarr bugün 39 haftalık oldum 2 gündür yalancı sancılarım var karnımda kasılma altta ağrı bugün biraz daha arttı kasılma olunca makata da baskı oluyor sanki sizce doğum mu bel ağrım yok ilk gebelik yardımcı olun lütfen
MMerve34 yenianne57 canım sancılarını takip etmen gerekiyor istersen 3. Gebelik olsun anlayamıyorsun herkeste çok değişik sancılar
Maydogdu34 yenianne57 benim de alt karnimda çok ağrım oluyor. Her gün mutlaka ağrı yapıyor ve vajinada baskı hissi sürekli var ama nst de bişey çıkmıyor
Twochildren yenianne57 ne kadar sürdüğüne sıklaşmasına bak sancıların bende 39dayım 36dan beri yalancı sancılar yaşıyorum sadece :(
yenianne57 Maydogdu34 benimde kasılma gelince karnım ve alt kısımda çok acı oluyor bugün de makatta da baskı olmaya başladı kasılma olunca anlamadım noluyor normalde çarşamba kontrolüm varda inşallah dayanabilirim
Maydogdu34 yenianne57 sıklaşırsa acilden giris yap bekletme bence. Benim de salı günü randevum. Dayanılmaz ve sık olmadığı için bekliyorum yoksa acilden giriş yaparım
yenianne57 Twochildren 14:47 =01:51 14:52 =00:45 15:01 =58 Uygulama üzerinden takip ettim bu şekilde oldu sancılarım ama işte yapıyorum etkisi varmı bilmiyorum normalde de aralıklı geliyor otursam da
_ruyaninannesi_ yenianne57 kasılma ve sancilar ne sıklıkta geliyor dk tut makat çok baskı varsa tuvalet çıkacak gibiysen doktor a git benimde sancım yoktu kasılma çok vardı doktora gözükmekte fayda az önce msjim birden geldi 😊 sağlıkla kucağına alırsın inşallah
yenianne57 _ruyaninannesi_ normalde yok ama kasılma olunca baskı hissediyorum ,kasılmamı takip edeyim bir
yenianne57 _ruyaninannesi_ 14:47 =01:51 14:52 =00:45 15:01 =58 Uygulama üzerinden takip ettim bu şekilde oldu sancılarım ama işte yapıyorum etkisi varmı bilmiyorum normalde de aralıklı geliyor otursam da
yenianne57 yenianne57 ruyaninannesi 14:47 =01:51 14:52 =00:45 15:01 =58 Uygulama üzerinden takip ettim bu şekilde oldu sancılarım ama işte yapıyorum etkisi varmı bilmiyorum normalde de aralıklı geliyor otursam da
_ruyaninannesi_ yenianne57 canım kasılmalarin uzun gözüküyor ve bnce bı hastaneye git nstye gir tuvalet hissi var sende git sen kontrol amaçlı git
yenianne57 _ruyaninannesi_ dün akşam doğum yaptım belime de sancı girince dayanamadım acilden giriş yaptım kontrole gittim açılmam olmuş yatış yapıldı ve doğum oldu🙏🏻🥰