Duyguanneoluyor hicbir mantikli aciklamasi yok hurafenin tillahi hic takmayin ben haftada bir yedim hicbir leke falan yok sacmasapan batil inanclardan biri. Kaynimda olmus yok anamin gorumcesinde olmus falan da diyenlere inanmayin cunku zaten damar benleri karacigerde ve ciltte cok yaygin gorulur. Cigeri cok sık tuketmemek lazim haftada bir bir porsiyon yeterli cunku A vitamini fazla ve birikme olabilir gerekcesiyle. Tabi dokunduktan sonra elleri guzelce yikamak gerekir cig etten bakteri bulasmasin diye. Ben bu hurafenin de bu sebeple uyduruldugunu dusunuyorum.