Yazgull_kurt22 3 4 gündür çekiyorum 3 serum yedim acilde banamisin demedi. Gözlerim beynim kaslarim heryerim ağrıyor. Ve bakmam gereken bir çocuğum daha var
Yorgunlukdan gebermek üzereyim parmağımı kaldircak halim yok. Oturup hüngür hüngür ağlayasım var.