Hypenia bende 4 kilo ya kadar normal oluyor diye biliyorum eğer haftanız çok geçmezse normal yapabilirsin aslında bende ilkten aslında bebeğin kilosu düşük mü diye üzülüyordum ama haftasına göre uyumlu görünüyor birde çok kilolu oluncada sanırım doğum daha zorlanıyormuş ondan dolayı biraz daha rahatladım ama inşallah seninde haftan çok geçmez Allah gönlüne göre verir canım birde ultroson kilosuyla doğum kilosu bir olmuyor ki zaten ultrosonda daha büyük görünebiliyor doğum kilosu ultrosondakinden biraz daha küçük oluyor normalde