gizem-cbn ay oda xok fena geçmiyor da
Elfthh süt içtim azcık rahatlattı onla uyudum :(
Mide yanmasından uyuyamıyorum ki 😂
Elfthh tek korkum tadı kötüymüş.Banada doktorum öyle söyledi 75gr ve 3 kere kan diye
yeschef-13 yok canım tadı guzel