Funda54 benimde öyle canım. Senelerdi varmis ben bilmemisim,ilk 23 yaşında öğrendik o kadar araştırma sonucu bulunmadı nedeni. Genetik hepertansiyon dediler. O kadarda ilaç değiştirdim,bazıları kalbime esnti ellerde uyuşma bile yaptı. Sonunda bitane bulduk. Ama hamilelikte olmaz dediler alfamete geçtim