Babymom07 ben Philips avent almıştım kızımda ve hastanede doğar doğmaz verdim kabul etmedi sonrasında 3 tane daha farklı çeşit emzik aldım onları da istemedi yani tutmayan çocuk tutmuyor, 2 ay çok zorladim uyuduğu anda atıyordu uyanıkken de asla kabul etmiyordu ve kolik bebekti ama bı şekilde o da büyüdü tabi beni baya zorladı 😃 Ablamın çocuklarda 4 yaşında cook çok zor ağlayarak bıraktı kızım hiç istemedi ,yeniden hamileyim bakalım oğluşum isteyecek mi 😄😄