Babymom07 Philips avent aldım ben tutmayan duymadım etrafımda
Oğlum alır almaz tutmadı biraz çabaladım ama değiştirmedim çünkü biliyordum hangisini verirsem vereyim ilk başta reddedecekti, ilk bir ay çabaladım resmen sonra birden alıştı bir daha bırakmadı, reddedince değiştirmek yerine ısrar etmek lazım bazen
Birde 6 aydan sonra bebeğin ağzı Baya büyümüş oluyor ve ilk emzik çok küçük kalıyor dudaklar çok büzülüyor, yani oğlum da böyle oldu o yüzden vakti gelince hemen değiştirdim zaten bir kaç hafta önceden temin etmiştim, ilk aldığında çok yabancıladı (6+ olanı) ama ikinci gün ona da alıştı ztn büyük olduğu için artık hemen alışıyorlar yeterki ağzına emzik ver oluyor o saatten sonra 😁