Derennn700 Snyaydm canım hangi hastanede ve şehirde yaptırmışsan onun ismini yazıyorsun yanına da laboratuvar sonuçları yaz biz medikal pointte yaptırdık özel hastanede, belki yaptığın hastanenin o şekilde bi hizmet sitesi yoktur
Derennn700 Melek156 canım şöyle söyleyeyim ilaçlar eşimde ama hatırladığım kadarıyla NAC asetilsistein(bu kapsül suya konuluyor vitamin) Sperra ve balık yağı içerikli hap iki tane kullandı ilaçlar çok pahalı
Melek156 Derennn700 benim eşimde daha önce Sperra kullandı ama bize pek faydası olmadı şu an zeucit içiyor
Derennn700 Meryykb01 evet canım aşağıda yaZdım ilaçları kızlar herşey zaten Allah’ın izniyle olur ama eşinizde ciddi bir problem varsa keçiboynuzudur sonra diğer besinlerin bu kadar yğkselteceğine inanmıyorum bir sorun varsa illa tedavi
Derennn700 Derennn700 çünkü ben o kadar yöntem denedim ki ve aylarca keçiboynuzu suyu kaynattım pekmezi aylarca düzenli verdim ama ilaçların etkisiyle böyle yükseldi
Ranip-pinar Derennn700 yavaş hareketli bile olsa hareket eden sperm oldumu korkma canım. Benim amh düşüklüğüm var eşimde de ileri hızlı hiç yoktu yavaş hareketli vardı. Vitamin kullandı. 1 sene deneyin yoksa yüp bebek dediler şükür hamile kaldım. Stres yapma kendine stres herşeyden daha tehlikeli
Derennn700 Ranip-pinar canım peki sence bu yavaş hareketli olan benim eşimin sayısı yeterli mi hamile kalmak için yoksa biraz daha yükseldikten sonra mı
Bbk88 Ranip-pinar benim esimjn de iler hareketlilik 19 yavaş sperm kac hatırlamıyorum ama ben hamilenkaldim kimyasal oldu demek ki yavaşlar dölleri belki de sizin adınıza çok sevindimmmm
Ranip-pinar Derennn700 canım hiç hatırlamıyorum sayısı neydi eve geçince kağıdı bulursam söyliyim sana. Ama unutma sadece 1 sperm 1 yumurta lazım 😀 vitaminlere devam et demişti bize denediğiniz süre boyunca tek doktorla da kalma bence içine sinen doktoru bulana kadar gez. Ben öyle yapmıştım
Ranip-pinar Derennn700 yavaş hareketli yüzde 45. Hızlı hareketli 0 mış bizim canım ama vitaminlerden sonra tekrar test vermemiştik biz bu ilk test
Derennn700 Ranip-pinar anladım canım bizde üç doktor gezdik en içimize sinen bu oldu zaten bu doktorun tavsiye ettiği vitaminlerle değerler böyle yükseldi bakalım artık hamilesiniz bana da dua edin Allah kabul eder inşallah
Patito__ Derennn700 hareketsiz cok var cnm ama hareketliside hamile kalmak icin yeterli Morfoloji tam sinirda en dusuk 4 olmali ama buna gore morfoloji ii Bir ayda boyle olduysa ikinci ay zaten dahada yukselir insallah
Derennn700 Patito__ inşallh canım dediğim gibi bir ay önceki değerleri morfoloji komple sıfırdı tüp bebek bile doktor dedi yapamayız yani o kadar kötüydü ben ekstra keçi boynuzu pekmezi de veriyordum aç karna ama ilaçlarla böyle yükseldi,
Derennn700 Melek156 canım olur inşallah iyi Bir doktora denk gelmekte önemli inşallah senin eşininde değerleri yükselir