Azra8Engin Nesegull ben haftada 3 tane yiyorum. Doktorum günde 1 yiyebilirsin diyor. 3 taneyi ayıklıyorum saklama kabına. Canım ne zaman isterse kaseye koyup koyup yiyorum.