Firstpreg nurhuma17 Yaa o değil de ben ebebekten yenidoğan kıyafeti aldım birkaç tane. Hepsi de 50 cm yazıyor. Bir büyüğü 3 aylık ve 62 cm. Bebek eğer 51-52 cm doğarsa bu aldığım 50cm’i hastanede giydiremezler mi? Bir bilginiz var mı acaba?
mrsmom_ nurhuma17 serina 2 in 1 Ana kucağı aldim ama titreşimi anlamıyorum farkli mi çalışıyor bozuk mu acaba kullanan var mı
nurhuma17 Siyah_inci 18 inde yatak ve birkaç ufak şey sipariş etmiştim bugün elime ufaklar ulaştı ama besik gelmedi müşteri hizmetleri aradım önce ufak parçalar geliyor büyükler daha sonra veriliyor kargoya yoğunluktan dediler
mrsmom_ Siyah_inci unutunca gelir 😅 şaka bir yana cidden gec geliyor kargocular da ayri bir ağır yuruyerek gelse bu kadar olmaz gebzeden geliyor Ataşehir’de oturuyorum siparişten 4 gun sonra kargoya verildi ondan 1 hafta sonra da kargocu getirdi
Aysusenn Siyah_inci ben geçende alışveriş yaptım on sonraya kargoya vericek diyor . Ama indirimden güzel aldım onun için beklerim 🤦🏻♀️😂
Siyah_inci nurhuma17 bende ayın 16sinda emzik ve göğüs ucu kremi sipariş verdim ama hala gelmedi kargo bilgilerinde sadece sipariş alındı yazıyor
mrsmom_ Firstpreg ay bende ayni seyi dusundum en son bebsim 50 cmdiuzarsa bu kiyafetler olmaz mi buyuk alsam bayaa da fark var ne saçma dmi
Dilarao0 mrsmom_ titreşim yerinin altında pil takılacak bi yer olması lazım elektrikten bağımsız pille çalışıyor titreşim kısmı
Siyah_inci mrsmom_ Perşembe günü doğumum var çocuk doğacak oldu kargo hala gelmedi 🤣 tek derdim doğum yapmadan gelmesi 😊
Dilarao0 mrsmom_ valla altındaydı sanırım net hatırlayamıyorum tam bizde kullandık ilk yenidoğan döneminde ama şuan oğlum 19 aylık bayağ geçti üstünden siz alt kısımlarını bir kurcalayın ya da e bebek personelllerinden bir yardım alın
mrsmom_ Siyah_inci haha dmi oda var bekliyorum artik her an bebişi son kargom dün geldi dogurada bilirdim oncesinde 😅