Tklc Guness02 evet negatif çıktı test sabah tekrarlayacağım adet olmazsam birkaç güne doktora gitmeyi düşünüyorum
Dmt0 Tklc benim testim de aynı sizin 3. testiniz gibi çıktı emin olamamıştım demek ki test hatalıymış
Maraffguler Tklc ben bunu daha önce sormuştum canım eğer test bozuk olsa uic cizgi çıkmaz dedi eczacılar dağılmış pembeli dahi olsa gebelik yüksek dedi cozgo şeklinde değilde dağınık pembelikte gebelik var olduğu anlamında demişlerdi
Tklc Maraffguler bunlardan hariç 2 test daha yaptım onlarda negatif canım olsa onlarda en azından silik çıkardı diye düşünüyorum