Tklc Kızlar ilk testi görüp perşembe kan vermiştim sonuç 0.1 çıkmıştı testte koyulaşma oluyor gibi ama hatalı sanki testler ama neden koyulaştığını da anlamadım kafam karıştı pazartesi doktora gideceğim ama size de sorayım dedim
Glsm-19 Tklc canım usttekilerde gördüm çok silik var. Ama bu testler genelde bozuk oluyor elinde varsa başka bir markayla yap yada pazartesi testi tekrarla benimde başıma geldi böyle çizgiler çıkartıyor
Tklc emirtimr1 evet bana da bozuk gibi geldi aslında ilk ikisinde de silik var t çizgisinde artış var ama başka çizgiler de var cevabın için teşekkür ederim 🌹
Tklc Glsm-19 sanırım öyle canım bilmiyorum ovülasyon testi denemiştim o da pik gibi olunca acaba mı dedim ama saldım sanırım direkt doktora gidip muayene olacağım kafamı karıştırdı testler
Glsm-19 Tklc inşallah pozitiftir canım benim Rabbım bu geçenin hürmetine isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
Tklc mrsmom_ ikincide de orta da hafif çıkmıştı canım yani 3 çizgi gibiydi sonuncu da daha fazla çizgi çıktı ama t çizgi kısmındaki çizgi koyulaştı diğerlerine göre
Tklc Guness02 yok henüz kan vermedim yarın farklı bir markanınkini alıp tekrar yapıp duruma göre kan vereceğim