Ozgednc ersin sürmeli yaptı herhangi kısalma falan yok sadece işlem yapılan yerden kanama alanı dedi doktorum geçer bir sıkıntı yok dedi bugün taburcu etti gece çok fazla bel ağrım olmuştu canım ben tutupta kimsenin zevkine bırakacak halim yok açılmayı bekleyipte zaten o kadar acı çekmişim burda bir çok kişi normal doktora yaptırıyor Allah kısmet edecekse kimse engel değil sonuçta hepsi aynı dikiş ben rabbime emanet ettim elimden gelen herşeyi yaptım gerisi taktir ilahi