12345abl ben ameliyattan sonra ilk ayağa kalktığımda kan geldi onuda doktor soylemsiti zaten gelecek korkma orda bir işlem yaptık sonuçta hatta senden fazla gelirse de korkma rahim ağzın çok küçüktü zorlandım ameliyatta dedi akıntı lekelenme vs birşey gelmedi.Bir buçuk gün yattım serumlar tedaviler yapıldı sonra taburcu ettiler. Bana ameliyattan sonra verdiği ilaçlar günde 4 kere endol oda kasılma olup rahimi kisaltmasin dikişe baskı olmasın diye. (Hala da kullanıyorum) Antibiyotik verdi sabah akşam 5 gün kullandım kesti. Progestan fitile devam ettim iğne kullandirmamisti. Tabi sonradan kanamam oldu ama serklajla alakalı değil. O yüzden ilaçlarıma iğne de dahil oldu. Magnezyum doktor kullanmana gerek yok diyor ama ben kullanıyorum. Crp benim hep yüksek bugünde 12 çıktı hatta. Doktorum belirli aralıklarla vajinal kültür alıyor. Serklaj ipinden kaynaklı CRP yüksek çıkıyormuş. Kültür temiz,idrar yolu enfeksiyonu yok,herhangi bir yerimde yara yok,grip değilim doktorda Serklajdan kaynaklı dedi