Tatar59 Evet sarılık oldu ama yatış vermediler, 13 çıkmıştı doktor mama ver dedi sonra 10 çıktı en son da 6. 2900e düşmüştü kilosu toparladı şimdi çok şükür. Ama gerçekten sürekli emzirmeme rağmen sütüm asla artmıyor tam tersi azalıyor, ilk oğlumda da başta mama vermek zorunda kalmıştık ama onda sütüm artmıştı şimdilerde bırakıyorduk mamayı. 23 Şubat’ta doğdu oğlum, sen de mi o gün doğum yaptın? 😍