Meryeminannesi20 LamiyaCetinkaya Gözün aydın ☺ hayırlı olsun bende merak ediyordum neden yazmıyorsun diye.
LamiyaCetinkaya Meryeminannesi20 Çok sağol çok teşekkür ederim, bundan sonra bebek düşünmüyorum ama olur da ilerde bir gün fikir değiştirirsem artık tam 40 haftasını beklicem😂
Derinnmom LamiyaCetinkaya ben iyiyim çok şükür canım biraz toparlandım sadece oturamıyorum tam, bebek iyi ama asla uyumuyor 🤦🏻♀️❤️
LamiyaCetinkaya Derinnmom İnşallah toparlarsın bir an önce, bebek de uyumayınca dinlenemiyorsun tabi o da etkiliyor süreci. Destekçin var mı evde ?
Derinnmom LamiyaCetinkaya ablam ve annem yanımdaydı gittiler canım şimdi eşim var ikimizde uykusuz yorgunuz ama yapacak birsey yok bebem de baya huysuz uyumuyor hiç 🥲
tamamdanolmuss LamiyaCetinkaya aynı post yüzünden ben de 5 gün askıya alındım ve sormam gereken soruları soramadım. Sürekli doktoru meşgul etmek zorunda kaldım. Saçma sapan uyarı vermeden kural bilmem ne paylaşmadan kısıtlamaları saçma. Ben henüz gebeliğin çok başlarında olduğum için uygulamayı silmiyorum. Yoksa sinirden o kadar çok delirdim ki silmemek için kendimi zor tutuyorum resmen. Bu arada gözünüz aydın allah uzun sağlıklı ömürler nasip etsin yavrularınıza 🫶🏻
LamiyaCetinkaya tamamdanolmuss hangi post acaba, ben onu bile anlamadım.. Şimdi gördüm. Yani ne bileyim çok şaşkınım. Canları sağolsun, arkadaşlara haberi de verdim ya artık ne burada, ne kidsde işim yok. Hepiniz kendinize iyi bakın, bebeklerinize de ❤️
tamamdanolmuss LamiyaCetinkaya eşine sürekli masaj yaptıran kadına yorum yaptığımız için postu sabote etmişiz. Paylaşım hoşumuza gitmiyorsa yorum yapmama özgürlüğümüz varmış. 😒
Tatar59 LamiyaCetinkaya ay evet benim de az. Ped taksam olur yani ama dediğin gibi almışken kullanalim 🤭😅 Memeler ne durumda peki? Benim uçlar feci acımaya başladı bile. İncia krem ve göğüs kalkanı hemen başladım. Yine de acayip aciyo. Şişmeye de başladılar. Ucu daha da yara olacak diye korkuyorum sağma makinesinden de. İnşallah gerek kalmaz
LamiyaCetinkaya Tatar59 çok geçmiş olsun, ben hiç göğüs acısı yaşamadım ilkinde de, bunda da yok emiyor. Çok zordur muhakkak, kremler işe yarar düzenli emzirmeye alışır göğüslerin inşallah 🧐
Tatar59 LamiyaCetinkaya ilki de de çok kötü oldu benim. Uçları büyük galiba sadece orası sığıyor ağzına sonra da yara oluyor. Bakalım inşallah ilerlemez
Tatar59 LamiyaCetinkaya merhaba. Nasılsınız, nasıl gidiyor? Biz bugün kontrole gittik sarılık olmuş. Yarın tekrar sarılık testi yapılacak duruma göre artarsa yatış yapacak sanırım 🥺
Bestelim LamiyaCetinkaya yaa gözün aydın çok sevindim hayırlı uğurlu olsun gözüm hep seni aradı nasıldı doğum dedikleri gibi ikinci daha mı kolay bende 39+6 oldum bekliyorum
LamiyaCetinkaya Tatar59 xhbgns Derinnmom Bestelim silmiştim uygulamayı da dayanamadım indirdim yine sjsjsk iyiyiz kızlar, çok şükür bebeğim de abisi gibi şimdilik, zor değil bakımı. Bizim de sarılık çıktı yakın takibe aldı doktor sık sık kontrole gidiyoruz, her seferinde daha iyi çıkıyor. Mama takviyesi önerildi, göğüslerim süt dolu ama bebeğim kilo kaybetti ememediği için 🥲
xhbgns LamiyaCetinkaya Ooy ooyyy hayırlı olsun analı babalı sağlıjla büyüsün kuzumuuuz 💕💕 Sen nasılsın iyi misin?
Tatar59 LamiyaCetinkaya kızım da öyle olmuştu emmeyi öğrenmek vakit alıyor bazı bebekler için çok normal. Geri alır o kiloları merak etme sen. Oğlum emebildigi ve kilo aldığı halde sarılığı kızımdan çok daha yüksek çıktı.