Nese6373 öncellikle hayrlisi olsun . Allah kimsenin kucağını boş birakmasin ins. Bende de çikolata ksti vardı 6 embriyo oluşturuldu 2020de bı kizm oldu . 2 transferi yaptım 7 subbata 2 embryo transferi oldum ama ikisi de tutunmadi maalesef ki yine de Şükr Rabbime bı bildigi varki olmadı. Yani belirtilere bakarsan olmaz mesela ilk tuo bebek te hiç hisetmedim sadece hafif adet sancı okadar ama 2 de transerden sonra ağrılar başladı kasik ağrısi göğüs ne bilim vs ama kısmet olmadı . . 🙏🥺