2 tane 5 gün embriyo transferi olmuştum
Transfer sonrası 5 günde kasıklarımda böyle batar gibi bir ağrı olmuştu önceki transfer de hiç olmadı
Heralde ya tutunuyor yada düşüyor dedik eşimle kan vermiştim 0.100 çıkmıştı 1 bile değil
Bu da tutmadı diye çok üzüldük 8 gün o iğneleri sadece eşimin ısrra yüzünden yaptık 12. 1038 di
O yüzden muhakkak 12. Günü bekleyin
Rabbim herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻