Herkese merhaba. Sata göre 7+2yim, ilk gebeliğim; Allah nasip ederse sanırım ben de Ekim annesi olacağım 🥰🙏🏼 2 gün önce kesesini görüp kalp atışını duyduk, tahlil yapıldı haftaya tekrar gideceğim. Günlerim uykulu ve sinirli, mide bulantısı ve karın/kasık ağrısı ile geçiyor. Sizin nasıl geçiyor? Hepimize sakin ve sağlıklı bir süreç diliyorum 💐