Benim aylık ilaçlarımı toplamı 2500 TL tutuyor içinde fiyatı yüksek devletin karşılamadığı 3 tane vitamin ilacı var Onlar çok yüksek tutuyor yanında 3 kutu oksa Pardon 4 binlik ve Progestan alıyorum bir paket gebeliğim çok riskli olduğu için bütün bu ilaçları kullanmam gerekiyor her ay 2500 TL vermek zorunda kalacağım sanırım