alyamm_33 anladım, eczacı şey demişti bana venöz yazılırsa karşılıyor, gebelik yazılırsa rapora katkı payı yüksek çıkabiliyor demişti ilginç bir sistem ben de çok uğraştım bu raporu alana kadar gerçekten bimbakın sizde evet düzenlerler daha iyi olur inşallah