Dün şeker yüklemesi yaptırdım bende. Zayıf ve çok aktif hayatım olmasına rağmen gebelik şekerim sınırda çıktı 1 saat sonra bakılan değer 180 olması gerekirken benim 188 çıktı 🥲 o yüzden gebelik şekerinin kiloyla vs hiç bir alakası yok bende hayatta çıkmaz diye düşünüyordum ama sonuç ortada. O yüzden mutlaka yaptırmalısınız. 1 hafta boyunca diyetime dikkat edip şeker takibi yapacağım 1 hafta sonra doktorumla yine görüşeceğiz