Ozgeozdil Gerek şeker yüklemesi, gerek tetanoz, gerek tarama testleri gibi konularda uzmanlar hep fikir ayrılığındalar. O nedenle önerim doktorunun dediğini yapmanda. Sende şeker şüphelenirse eğer yaptırmamazlık yapma mesela. Ben şeker yüklemesi yapılması taraftarıyım. Benim etrafımda da çok ciddi şekilde beni tedirgin eden söylemlerde bulunan arkadaşlarım, akrabalarım oldu ve korktum ama baktım ki yaptırmamak yaptirmaktan daha tehlikeli. Ve sürekli burada Canan Karatay gibi doktorlari öne sürerek veya onun dediklerinden etkilenerek yorum yapan kadinlar var. Ben asla Canan Karatay gibi birinin sözüne itimat etmem. Kendisi şeker yüklemesi yüzünden meslekten men cezası aldı 15 gün.