Gezenlady Dygcpk hayır dr öyle bişey demedi ama yapsammı acaba diyorum yapanlar varmış bu sefer gittigimde söyliyim bakım yap dicekmi
120117 @Dygcpk açlık sadece sabah ölçüyorum doktorum akşamda ölçmen gerek demedi. Sabah öğlen akşam ölçseniz yeterli bence beslenmeye dikkat ettikten sonra sıkıntı olmaz. ☺
Zynp12 Dygcpk vala bana tüketme demişti Dr ama diyetisyen Dr demişti belkide ilk aylardi o yüzden yine haftaya gittimde sorarım ilk aylqrda sormuştum