Dygcpk evet o bilmiyorum ama yine tokluk şekeriniz azda olsa yüksek yani bence bı dahiliye Dr na danışın yada Dr degistirin evde kendinizde dikkat edebilirsiniz. Beyaz ekmek tüketmeyin hamur işi çok tüketmeyin şekerli şeyler tüketmeyin çok biraz daha sağlıklı dengeli tabak kurup dusurebilirsiniz dahada yukselirse bebeğe de zararlı. Benim gwbelik öncesinden beri var şu anda insülin kullanıyorum yüksek olduğu için dikkat de ediyorum tokluklarim normal acliklar yüksek çıkıyor benimde 🥰 örn veriyorum 3 ana öğün 3 ara öğün yapabilirsiniz sabah - yumurta zeytin,peynir,domates salatalık 2 tane ceviz ekleyip yiyebilirsiniz arada değiştiriyorum ben 2 dilim markette satılan buğday ekmeği tüketiyorum üzerine avakado eziyorum peynirle sürüyorum ekmeğe yanında da 1 yumurta yiyorum yada iki dilime sade peynirli tost yapıyorum bu şekilde değiştirerek yapıyorum.