aliininanasi denizalismom sezeryan ile doğum yaptım cocuğum sarılık onun haricinde bi sıkıntımız yok şükür 💕
aliininanasi denizalismom normale çok zorladı doktorlar olmadı son dakika sezeryan a aldılar ilk günlerde çok rahatsızdım ama zaman geçtikçe alışıyorum artık 🌸
Ervaa35 aliininanasi benim okadar olur mu bilmiyorum 35+5 de 2500 gr sanki kilosu az gelicek gibi geliyo ya aman küveze girmesin inşallah da başka bişey istemiyorum