denizalismom ben 20 kg devirdim. Bebek de 3500 olmuştur. Normal doğum için ufak bir suni ile ideal bir şekilde dogururum gibi ama daha fazla beklersem zaten bebek de bende kilo almaya devam edeceğimiz için her türlü sezeryana gidecek. Normal doğum için tek şansım suni gibi o da açılmayi desteklerse. Bakalım 2 güne sancm gelmezse suni yapalım diye düşünüyorum.