Ben 1 buçuk gün normal doğum için bekletildim doktorum bebegimin elin kafasına kadar soktu 2 cm acılmam dışında ilerisi olmadı sezeryan oldum onun acısı ilk ayağa kalkış çok zorlu bir süreçtir iyikide öyle oldum normal doğum için elimden geleni yaptım suni sancı aldım gebe okuluna gittim herseyi yaptm nasibini de ne varsa onu yaşar insan şuan bebeğim 2 ay 14 günlük uykusuzluk sezeryan yerimin hala acısı ve bel ağrısı bunları yaşıyorum öyle kolay bir doğum olmadı çok acı çektim doğumdan 1 ay sonra ayağa yeni yeni kalktm yürudum şimdi ise sezeryan ile doğum yapanları ANNE olarak görmeyen cahil bir topluluk ile baş ediyoruz şimdi bunca acı çeken annenin doğum şekline nasil olur da rahatlıkla konuşabilirsiniz? Kimsenin hakkına girmeyin norma doğum yapanda annedir sezeryan doğum yapanda annedir keyfi isteyerek kimse doğum şekline karar vermez kimseni ahını almadan yasam diliyorum iyi geceler.