Ahsen-Hamza Elamomy sezaryen de doğum şeklidir! Bir yeri yüceltirken bir yeri kötülemek de yeni moda oldu sanırım ?
Elamomy Ahsen-Hamza ya bunun amelıyat olduğunu herkes bılıyo kadın dogum Bakanlıkda da egıtım aldım Bende sezeryan oldum diyorum Ama zorunlu olmasa normal olurdu isterdim Neyı kotuleyeyım yıl 2024 arastırın ben kabullenmısım sızde kabullenım bence
Aslan4mom Zeynep1121 bebeğinizin ve sizin fizyolojik yapınız risk durumunuz dogum şeklinizi belirliyor.. herkesin doğum hakkında bir fikri var elbette🙏🏼 doktorum önermedikçe risk de yoksa vajinal doğumu beklerim ama doktorum risk görüyorsa hiç düşünmeden sezeryan olurum.. ilk oğlumda hersey yolunda gitmişti ve 40. Haftayı görüp vajinal doğum yapmıştım sonra da 40 gün dolmadan hersey yoluna girmişti(alttaki dikişlerim ve vajina normale dönmüştü )suan 35. Haftayı karşılıyorum henüz bir risk yok gayet iyiyim vajinal dogumu beklicem🙏🏼 sizde sağlıkla kucağınıza alın lütfen kimseyi değil sadece doktorunuz ve bedeninizi bebeğinizi dinleyin olur mu💕🙏🏼
Ahsen-Hamza Elamomy neden araştırayım bildiğim şeyi? Sonuçta normal olmayınca sezaryenle doğum yapmış oluyoruz…bu arada ben de sezaryen oldum…
GuzelMelegimm Elamomy sezaryen ameliyatı denmez. Heryerde sezaryen doğum diye geçer. Doğumun bir çeşidi. Yanlış düşünüyorsunuz. Sadece çıkış yeri farklı. Doğum vücuttan bi canlı çıkmasıdır. İster vajenden ister göbekten..
GuzelMelegimm Zeynep1121 normal doğum yapan çoğu kişi belli bi. Yaştan sonra idrarını tutamama problemi yaşıyor. Çoğunda basur çıkıyor ıkınmaktan. Genişleme de ayrı bi boyut. Ben tercih etmedim. 15 dk da bebeğim kucağımdaydı. Hala kız gibiyim ☺☺
Elamomy Ahsen-Hamza tamam işte amelıyat yanı bılsen bunu bilirsin zaten bı ameliyatta ne oluyosa sezeryanda o var Ben 4 farklı amelıyat geçirdim He dogurduk mu dogurduk o ayrı Ama amelıyat olduk
Ahsen-Hamza Elamomy ameliyat kelimesi bana korkutucu geliyor bence o doğum şekli ve öyle kalacak benim için 🥺
GuzelMelegimm Elamomy bi dikiş kesi işlemi varsa ameliyat denir demi. O zaman normalde de kesi dikiş oluyor o da ameliyat?
YigitPoyrazMomm Elamomy yanı cahil kalmışsınız anlaşıldı. Birincisi doğum şeklini biz karar vermiyoruz bebek karar veriyor her vajinal doğum da olduğu gibi buda normal bir durumdur yanı annenin ve bebeğin sağlığı açısından her iki durumda doğumdur. O yüzden eleştir yaparken sadece kendiniz için ameliyat diyebilirsiniz.
Elamomy GuzelMelegimm Sezaryen operasyonu doktorunuz, hemşireler, çocuk doktoru, anestezi uzmanı ve yardımcı sağlık personelinin katıldığı bir cerrahi operasyondur.
Elamomy GuzelMelegimm normalde kesı zorunlu değil Bebek bası cıkmazsa vs gerekli durumlarda ama çoğu dıkıssız kesısız doğuruyor
Elamomy YigitPoyrazMomm ben demiyorum kı tıp dıyor hayır sezeryan olanların neden zoruna gidiyor amelıyat olması anlamadım
Elamomy YigitPoyrazMomm Sezaryen operasyonu doktorunuz, hemşireler, çocuk doktoru, anestezi uzmanı ve yardımcı sağlık personelinin katıldığı bir cerrahi operasyondur.
hayalim35 Zeynep1121 daralıyor ama tabiki eskisi gibi olmuyor 2 doğum yaptım 3 ye hamileyim yine normal istiyorum
Aseleft Elamomy ne sacma sapan bi yorum ya doğum şekli değilmiş kusura bakmayın ya NORMAL doguramadigimiz için. Sezaryen DOĞUM yapanların moralini bozmaktan baska bi şey değil bu yorum. Allah beyin vermiş kullanın biraz ya. Ben de sezaryen oldum sizin gibi emziremeyen ve normal doguramayan annelere yönelik toplum baskısı yüzünden günlerim berbat geçti. Siz mümkünse bi daha fikir belirtmeyin
Elamomy Aseleft bende sezeryan oldum ınkar etcek bı durum yok amelıyat oldugunu Sezaryen operasyonu doktorunuz, hemşireler, çocuk doktoru, anestezi uzmanı ve yardımcı sağlık personelinin katıldığı bir cerrahi operasyondur.
Elamomy Aseleft benımle duzgun konus sana o haddı kımse vermedı Ve ben arkadaşın postuna yazdım sızı ılgılendıren bı durum yok yazmak ıstersen arkadasa yaz postuna bana degıl
Elamomy Aseleft bu arada toplum baskısına takılma bende 1 ay emzıremedım bende sezeryan oldum Cocugum mamada yıyor ama bır anne bilir evladı için ne ıyı bosver kım ne derse desın
Aseleft Elamomy hanimefendi ameliyat diyince insanlar doguramadik gozuyle bakiyor ayrica hicbir doktor bana sizi sezaryen ameliayata alalim demesi sezaryen doğum diye gecer. Cerrahi operasyon ve ever ameliyat ama hani çocuk cikiyor ya icinden haloyle farkli bi doğum şekli. Anestezi aliyoruz diye doğum sayilmiyor mu? Yil kac oldu hâlâ böyle sacma sapan ayrimlar var sinir oluyorum