Sevgi_2104 Tuanahazal 17.haftada bir kere hissettim 19 a kadar yapmadı ☺️ şimdi 22 yiz daha iyi hissediyorum ama bu haftalar çok düzensiz. Bazı günler çok hareketli bazı günler çok sakin başına gelirse korkma diye söyledim 💕🥰
Tuanahazal 18 + 2 oldum ilk gebeliğin hiçbir şey hissetmiyorum hala sadece bazen karnımda ki bazı yerlere anı sancı giriyor bir anda o kadar o da bebekten kaybaklı mı bilmiyorum
_Mucize2_ Selinmoon Nerenizde hiss ediyonudunuz haraketi? Ben alt karın kasıkda hiss ediyorum normalmi🥲 karında hiss etmiyorum sanki
_Mucize2_ Selinmoon Ya teşekkür ederim bende endişe ediyordumki neden kasığa doğru kısımda hiss ediyorum acaba fazlamı aşağıda falan🥰