Merhaba 8+4 günlük hamileyim. 5. Haftamda Alt yüksek çıkınca doktor tekrar kan testi istedi bu sefer alt ast ggt yüksek çıktı. Tüm takviyeleri kestik. Şu an sadece prilam kullanıyorum. Doktorum hepatit testlerine ve afp testine baktı bunlar negatif çıkınca biraz rahatladık. Vücudun verdiği bir tepki olabilir gebelik başında 2 hafta sonra tekrar kan vereceğim. Bence hiçbir belirtiniz yoksa içinizi ferah tutun.